CREATIEF COMMUNICEREN

CREATIVITEIT BEVORDEREN

Hoe krijg ik meer creativiteit in mijn training en coaching? Met het fotospel Creatief communiceren kan je sneller en flexibel inspelen op wat er nodig voor een succesvolle training.
UITVERKOCHT
een goed alternatief is de set MINDFUL COMMUNICEREN

KENMERKEN

  • 59 beeld + woordkaarten
  • 80×120 mm
  • abonnement op 20 spelvormen
  • zónder doosje
  • ISBN 978-90-808981-1-2
  • voor groep en individu

CREATIEF COMMUNICEREN – VOORKANT

CREATIEF COMMUNICEREN - COPYRIGHT: WWW.FOTOMISSIE.NL CREATIEF COMMUNICEREN - COPYRIGHT: WWW.FOTOMISSIE.NL
CREATIEF COMMUNICEREN - COPYRIGHT: WWW.FOTOMISSIE.NL
CREATIEF COMMUNICEREN - COPYRIGHT: WWW.FOTOMISSIE.NL CREATIEF COMMUNICEREN - COPYRIGHT: WWW.FOTOMISSIE.NL
 
UITVERKOCHT
een goed alternatief is de set MINDFUL COMMUNICEREN

CREATIEF COMMUNICEREN – ACHTERKANT

WOORDEN CREATIEF COMMUNICEREN - COPYRIGHT: WWW.FOTOMISSIE.NL
WOORDEN CREATIEF COMMUNICEREN - COPYRIGHT: WWW.FOTOMISSIE.NL WOORDEN CREATIEF COMMUNICEREN - COPYRIGHT: WWW.FOTOMISSIE.NL
CREATIEF COMMUNICEREN - COPYRIGHT: WWW.FOTOMISSIE.NL
 
UITVERKOCHT
een goed alternatief is de set MINDFUL COMMUNICEREN

Welke doelen kun je bereiken met beeldcoaching?

  • creativiteit vrijmaken
  • mindful leidinggeven
  • conflicthantering
  • storytelling
  • afspraken borgen
  • missie communiceren

  • samenwerking versterken
  • teambuilding
  • loopbaancoaching
  • persoonlijke inspiratie
  • verliesverwerking
  • vesterking van bestaande methdodieken: (Roos van Leary, POP, Kernkwadranten, 360* feedback)
””

Vb. spelvorm: Creatief netwerken

Doel: Snel individueel kennismaken, Intuïtie en creativiteit aanspreken, onderlinge betrokkenheid stimuleren. Verdieping.
Doelgroep: iedereen, zeer bruikbaar voor mensen van uiteenlopende disciplines, functies, culturen in een groep.
Grootte: 2 – 59.
Duur: max 30 minuten.
Aanvang: De kaarten zijn uitgespreid met de foto’s naar boven.

Opdracht:
1. Pak een beeld dat je aanspreekt. Variant: stel een vraag en laat mensen antwoorden door een beeld te kiezen.
2. Bevestig dit zichtbaar aan je kleding of houd het in je hand.
3. Bespreek met zoveel mogelijk mensen de betekenis van de door jou en hen gekozen beelden.
Eventuele aanvulling
4. Koppel in de (sub) groep (jes) terug over je ervaringen.
5. Degene die de meeste mensen heeft gesproken is ‘winnaar’.

Meer toepassingen? Stuur mij 4 gratis spelvormen*

E-mail

Voornaam

Functie

*Als je een fotospel bestelt, ontvang je automatisch alle spelvormen per e-mail.

UITVERKOCHT
een goed alternatief is de set MINDFUL COMMUNICEREN